(Clearwisdom.net) At 8:10 p.m. on September 18, 2005, the Nine Commentaries on the Communist Party, etc. was tapped into and broadcast on CCTV 1 and Yunnan TV 1 in the area near the border of Myanmar, and lasted for about thirty minutes. The equipment was timer controlled.

Local people responded that the signals were very clear and covered a large area, and about twenty thousand people viewed it clearly.

Comments indicated that because Mainland Chinese people's right to know the truth is suppressed, it is resulting in people daring to break the news blockades by tapping into TV systems. This is a reflection of people's right to the facts returning.

Other reports said that at 8:20 p.m., on August 9, 2005, Guan County TV 2 (Channel 26) in Shandong Province also broadcast a program about withdrawing from the Chinese Communist Party (CCP).

Neiqinghe TV in Linxi County, Hebei Province was also tapped into and broadcast a similar program.

On August 2, 2005, Ji County Cable TV was tapped into and broadcast the Nine Commentaries on the Communist Party for two hours.

On July 3, 2005, all thirteen channels of CCTV and twelve channels of the southern nine Provinces were covered simultaneously.

The Epoch Times published the Nine Commentaries on the Communist Party, which prompted a large surge of withdrawals from the CCP. As of September 20, 2005, four million four hundred thousand people have withdrawn from the CCP and its associated organizations, according to The Epoch Times website.